| Soutěž | Navigační Pohár Petra Tučka 2017 |
| Kolo | 2 |
| Typ | Navigace po známé trati |
| Datum | 2017-05-07 |
| Pilot |
|
||
| Kategorie | R-AL1 | ||
| Čas startu | 12:40:00 | ||
| Rychlost | 120 | ||
| Imatrikulace | OK DUR 17 | ||
| Typ | EV-97 Eurostar | ||
| Klasifikován | ANO | ||
| Body | 4924 |
| Typ | Zadáno | Body |
| Znaky [O / N / F] | 1 / 0 / 0 | 200 |
| Fotky [O / N / F] | 9 / 0 / 0 | 1800 |
| Vzlet [S / Z / D] | 12:40:00 / - / - | 0 |
| Přesnost přistání [B] | 0 | 0 |
| Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
| Ostatní body [B] | 0 | 0 |
| Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
| Poznámka | - |
| Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| VBT | OB, ČB | 0.00 | 12:47:00 | 12:46:59 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 352 | 200 | 150 | 0 | 0 |
| OB1 | OB, ČB | 7.30 | 12:50:39 | 12:50:23 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 333 | 194 | 150 | 0 | 0 |
| OB2 | OB, ČB | 27.80 | 13:00:54 | 13:00:05 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 428 | 0 | 150 | 0 | 0 |
| OB3 | OB, ČB | 37.70 | 13:05:51 | 13:05:06 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 338 | 20 | 150 | 0 | 0 |
| ČB1 | ČB | 53.92 | 13:13:58 | 13:14:48 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 338 | 0 | 0 | 0 | 0 |
| OB4 | OB, ČB | 59.60 | 13:16:48 | 13:17:14 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 320 | 134 | 150 | 0 | 0 |
| OB5 | OB, ČB | 69.60 | 13:21:48 | 13:21:42 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 345 | 200 | 150 | 0 | 0 |
| ČB2 | ČB | 78.27 | 13:26:08 | 13:26:22 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 328 | 200 | 0 | 0 | 0 |
| OB6 | OB | 81.50 | 13:27:45 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 150 | 0 | 0 | |
| OB7 | OB, ČB | 102.40 | 13:38:12 | 13:37:45 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 338 | 128 | 150 | 0 | 0 |
| ČB3 | ČB | 108.90 | 13:41:27 | 13:40:50 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 335 | 68 | 0 | 0 | 0 |
| OB8 | OB, ČB | 113.50 | 13:43:45 | 13:43:10 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 307 | 80 | 150 | 0 | 0 |
| KBT | OB, ČB | 122.20 | 13:48:06 | 13:47:56 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 327 | 200 | 150 | 0 | 0 |